سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدرسه راهنمایی پسرانه شاهد کاشان
دانش را سه نشانه باشد : شناخت خدا و آنچه نیکو و بد می دارد . [امام علی علیه السلام]

نوشته شده توسط:   مظاهر کریمی راد  

شنبه 85 شهریور 4  4:45 عصر
 

 

من به خال لبت ای دوست گرفتار شدم
چشم بیمار  تو را  دیدم   و   بیمار شدم
خرقه ی عشق تو پوشیدم و بی‌تاب شدم
غرقه ی عشق تو گردیدم و سیراب شدم

می   وصلت  طلبیدم ،  در  میخانه زدم
قدح از عشق تو سیراب  به  پیمانه زدم
جلوه ی روی تو  بر  پیکره ی ماه زدم
آتش   عشق  به  عالم  زدم  و  راه زدم
قلم  عشق تو  بر  پرده ی    جانم   دیدم
لوح  زیبای تو در روح و   روانم  دیدم

عکس زیبای رخت چون به سرشکی دیدم
اشک  خجلت   زده با  ساز و نوایی دیدم
ای خوش آنوقت که از کوی توگردی ببرم
لب  لعلی   بچشم  ،  آب   حیاتی    ببرم
گلی  از  روی  تو  برچینم  و حظی ببرم
اشکی از روی تو بردارم و طرفی  ببرم
نفس گرم تو در روی خود  احساس کنم

محفل  انس  تو  در  بتکده  اجلاس  کنم
دل  خود  با   سخن  گرم  تو  آرام  کنم
عاقبت   حسن  تو  بنشانم و  انجام   کنم



 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
دوشنبه 103 اردیبهشت 10
امروز:   0 بازدید
دیروز:   3  بازدید
فهرست
آشنایی با من
لوگوی خودم
مدرسه راهنمایی پسرانه شاهد کاشان
اوقات شرعی
حضور و غیاب
لینک دوستان
آوای آشنا
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com